08/06/2015

2) BLOOTSVOETS / BAREFOOT / NU-PIEDS





                    BLOOTSVOETS      BAREFOOT      NU-PIEDS





Elke nacht wanneer je slaapt, 
regelt jouw toekomstige ik zijn verleden 
die jouw huidige tijd is.
Je toekomstige ik, 
die door jouw soms "intuïtie" benoemd wordt, 
doet dat natuurlijk en onherroepelijk 
voor je eigen beter-zijn.


Dus 
heb je het in de hand 
om meer en meer dichter tot je eigen 
openbaring van wie je bent te komen 
binnen de onuitsprekelijke 
en voortdurend bloeiende pracht 
van je naakte Goddelijke Natuur, 
vrijgemaakt van misverstanden, dogma's, 
doctrines, manipulaties, modes, maskers, 
gebreken en ziektes, 
vervolgens bevrijd 
van veroudering en ouderdom. 


De sleutels die je door je toekomstige ik 
geschonken worden zijn divers en talloos. 
En hier wordt er op je verzoek  één door middel van  
schrift en een beeldenreeks aan je getoond,
hieronder : 


.   .


Each night when you sleep, 
your future I arranges his past, 
which is your present time.
Your future I 
whom you sometimes call "intuition", 
acts naturally and irrevocably 
for your own better-being.


That is why 
you hold the power to approach constantly 
your own revelation of who you are 
within the indescribable 
and unceasingly flourishing magnificence 
of your naked Divine Nature 
that has been released from mistakes, 
dogmas, doctrines, manipulations, fashions, 
masks, deficiencies and deceases, 
thus released from growing old.


Diverse and countless are the keys 
you are given by your future I.
To your request, 
one of them is written and shown in a series of images 
here below :


.   .


Chaque nuit quand tu dors, 
ton futur moi arrange son passé 
qui est ton temps présent.
Ton futur moi qu'il t'arrive de dénommer "intuition" 
le fait naturellement et irrévocablement 
pour ton mieux-être.


Ainsi, 
tu détiens le pouvoir 
de t'approcher de plus en plus 
de ta propre révélation de qui tu es 
à l'intérieur de l'indicible et constamment 
florissante magnificence de ta Nature Divine nue 
exempte de malentendus, dogmes, doctrines, 
manipulations, modes, masques, 
carences et maladies,
puisque libérée 
de vieillissement et de vieillesse. 


Les clefs que te donne ton futur moi 
sont diverses et innombrables. 
En voici une 
manifestée à ta demande par écrit et en série d'images
ci-dessous : 





























































 
 

Elke dag vragen je voeten om een moment  
bloot de Aarde aan te raken. Zonder deze aanraking, 
leef je in de illusie te weten wat de Hemel is.

.   .
  
Each day,  your feet ask to be naked for a moment 
to touch the Earth. Without this touch, 
you live in the illusion of knowing what Heaven is.

.   .
 
Chaque jour, tes pieds demandent d'être nus un instant 
pour toucher la Terre. Sans ce toucher, tu demeures 
dans l'illusion de savoir ce qu'est le Ciel.







Vitamine 34 http://florraison.blogspot.nl/2014/10/1-vitamine-34-nl-eng-fr_7.html
666+333+1 http://florraison.blogspot.nl/2014/09/1-66633311000-nl-eng-fr.html



 FlorRaison Frequency
Translation from French into Dutch and visions - Harm Kuijers
Visions and text - Irénée Sikora  
In cooperation with




CONTACT
your Comment(s) below
and/or  florraison.irenee@gmail.com


No comments:

Post a Comment