06/08/2012

   Vitamine  5                                                                                                                 




Needless to take karma instead of sin.
No, You do not need any one of them.
No one upon Earth is guilty of anything.

Therefore, you don't have to pay.
There is no debt.
 
 " So ... what should I do ? "
Just smile differently.

" I ... don't know ... how to do so ... how ? "


                  There is nothing that I release You don't know.
                                                              Smile from your Heart.
                                                                         You know how to do it.

~~~~~~~ ~  

Il est inutile de remplacer le péché par le karma.
Tu n
as besoin ni de l’un ni de l’autre.
Personne sur Terre n’est coupable de quoi que ce soit.
Ainsi, tu n’as pas à payer.
Il n’y a pas de dette.

" Alors ... que dois-je faire ? "
Compose ton sourire différemment.
" Je ne sais pas ... comment faire ... comment ? "


                De tout ce que je dévoile, il n’y a rien que tu ne saches. 
                                                         Libère un sourire depuis ton Cœur.

 ~~~~~~~ ~ 

Geen behoefte om de zonde door karma te vervangen.
Je hebt noch de een, noch het ander nodig.
Niemand op Aarde maakt zich schuldig aan wat dan ook.
Je hoeft dus niet te betalen.

Er is geen schuld.

" Dus ... wat moet ik doen ? "
Glimlach op een andere wijze.
" Ik weet niet hoe ... hoe ? "

     Van alles wat ik onthul, er is niets wat je niet weet.
                                                            Glimlach vanuit je Hart.
                                                                     Je weet hoe dat te doen. 
I

    Vitamine  5                                                                                                                 
Click  Vitamine 6 FR > http://florraison.blogspot.nl/2012/09/vitamine-6-fr-lapitoiement-neleve-pas.html

No comments:

Post a Comment